Pagina’s: 4
Samenvatting: In 2016 is Livit gestart met een klantonderzoek naar de tevredenheid over orthopedische steunzolen. Aan 16.391 klanten werden na het aflevermoment van hun voorziening vragen gesteld. Dit betrof vragen over zowel de draagcomfort, gebruiksgemak als de cosmetiek en de deskundigheid van de orthopedische adviseur. Bovendien werden aan 3.081 klanten vragen gesteld over de effectiviteit als naar reductie van de klachten door de steunzolen. De respons was ruim 34%. Steunzolen hebben tot doel de gewrichten, banden en kapsels van de voet te ondersteunen zodat weer klachtenvrij kan worden gelopen.
Dat een groot deel van de orthopedisch steunzoolgebruikers pijn ervaart bij het dragen, onderschrijft het belang van communicatie tussen patiënt en behandelaar. Zonder goede communicatie en voorlichting weet je als klant niet goed wat je kunt verwachten in het realiseren van het mobiliteitsdoel. Met goede voorlichting kun je als orthopedisch adviseur samen met de patiënt de meest optimale oplossing vinden. Waarbij de voorkeuren, verwachtingen en acceptatie van de patiënt allemaal meegenomen worden.
Met het delen van patiënt- gerelateerde uitkomstmetingen hoopt Livit een bijdrage te kunnen leveren aan het verbeteren van de zorg voor onze klanten.
Vul uw naam en e-mail adres in en wij zullen contact met u opnemen
Doel: Het doel van dit onderzoek is om de kwaliteit van zorg inzichtelijk te maken door middel van een effectiviteitsstudie…...
Doel: Kwaliteit van zorg inzichtelijk maken door effectiviteitsstudie voor de kniebrace. Wij vinden dat transparantie in de zorg noodzakelijk is…...
Doel: kwaliteit van zorg inzichtelijk maken door effectiviteitsstudie voor de ORTEAM enkel voet orthese Doelgroep: Medisch Specialist, Huisarts, Paramedicus, Zorgprofessional Pagina’s: 4 Samenvatting: In…...