Whitepaper

Duidelijke meerwaarde van eigen professionele klantenservice; empathie en deskundigheid maken het verschil in de zorg.

Algemeen , Evidence Based , Kwaliteit , MVO , Onderzoek , Orthopedische Hulpmiddelen , Orthopedische Hulpmiddelen , service ,
Livit zorgprofessionals
whitepaper
Duidelijke meerwaarde van eigen professionele klantenservice; empathie…

Doel: kwaliteit van zorg inzichtelijk maken met klanttevredenheidsonderzoek naar de waardering bij    het maken van een afspraak

Doel groep: Medisch Specialist, Paramedicus

Slides: 4

Samenvatting:

in 2016 is Livit gestart met een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek.
Over de afgelopen drie jaar zijn ruim 28 duizend klanten benaderen en hebben wij van 11 duizend klanten een reactie ontvangen ( 40% respons rate) over de vragen hadden betrekking op de telefonische bereikbaarheid, de vriendelijkheid deskundigheid en inlevingsvermogen van onze collega’s van de klantservice. Een van Een van de belangrijkste redenen dat klanten slechte reviews achterlaten en niet meer terugkomen bij een bedrijf is slechte kwaliteit van de klantenservice. In contact komen met een bedrijf is volgens veel lang niet altijd een pretje, zeker als het een groot bedrijf is. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede service van de klantenservice een bindende en onderscheidende factor is in de zorg. In deze bijdrage delen we de resultaten over onze klantenservice.