Doel: kwaliteit van zorg inzichtelijk maken met klanttevredenheidsonderzoek naar de waardering bij het maken van een afspraak
Doel groep: Medisch Specialist, Paramedicus
Slides: 4
Samenvatting:
in 2016 is Livit gestart met een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek. Over de afgelopen drie jaar zijn ruim 28 duizend klanten benaderen en hebben wij van 11 duizend klanten een reactie ontvangen ( 40% respons rate) over de vragen hadden betrekking op de telefonische bereikbaarheid, de vriendelijkheid deskundigheid en inlevingsvermogen van onze collega’s van de klantservice. Een van Een van de belangrijkste redenen dat klanten slechte reviews achterlaten en niet meer terugkomen bij een bedrijf is slechte kwaliteit van de klantenservice. In contact komen met een bedrijf is volgens veel lang niet altijd een pretje, zeker als het een groot bedrijf is. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede service van de klantenservice een bindende en onderscheidende factor is in de zorg. In deze bijdrage delen we de resultaten over onze klantenservice.
Ontvang meer informatie
Vul uw naam en e-mail adres in en wij zullen contact met u opnemen
Duidelijke meerwaarde van eigen professionele klantenservice; empathie en deskundigheid maken het verschil in de zorg.