Whitepaper

De inrichting van je data bepaalt de klantervaring in de paskamer!

Algemeen , Digitalisering , Strategie ,
Livit zorgprofessionals
›
whitepaper
›
De inrichting van je data bepaalt de…

Doel: best practice delen hoe ICT outsourcing heeft geleid tot focus van ICT op kerncompetenties en daarmee meer tijd vrij kwam voor kwaliteitsverbetering. De inrichting van je data bepaalt de klantervaring in de paskamer!

Doelgroep: Medisch Specialist, Huisarts, Paramedicus, Zorgprofessional

Samenvatting: Voor een landelijk werkende orthopedische hulpmiddelen leverancier op ruim 400 aanmeetlocaties is een goed en efficiënt werkend ICT systeem een randvoorwaarde, daarom is fors geïnvesteerd in IT, in nauwe samenwerking met RAM Infotechnology. Daarbij is de klant centraal gesteld, maar vooral de data over de klant. Om met haar klanten mee te kunnen veranderen, moet Livit zich wel richten op het verwerken van grootschalige klantdata. En op ICT die klaar is voor een toekomst waarin nog veel grotere datastromen ons leven zullen bepalen. Zo zullen scannen en 3D-printing binnenkort een grote rol spelen in de fabricage van lichaamsgebonden producten, met nieuwe uitdagingen voor de IT en het dataverkeer tot gevolg. Met de keuze voor een energiezuinig datacentrum kiezen we ook meteen voor een verkleining van onze footprint! Twee vliegen in 1 klap.