Nieuwsbrief

Nieuwsbrief 2021 – Editie 8

Livit zorgprofessionals
nieuwsbrief
Nieuwsbrief 2021 – Editie 8

NIEUWSBRIEF VOOR ZORGPROFESSIONALS

TERUGBLIK OP EEN BIJZONDER JAAR

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen en de fijne samenwerking in een wederom bijzonder jaar, waarin veel van ons in de zorg is gevraagd. Iemand (weer) mobiel krijgen en houden is van groot belang voor diens zelfredzaamheid, vrijheid en daarmee levensgeluk. Ook in deze tijd van COVID zetten wij ons iedere dag in om onze service en kwaliteit verder te verbeteren. Graag delen wij in deze uitgave de feedback van onze belangrijkste belangengroepen; klanten, verwijzers en medewerkers. Wij wensen u alvast fijne feestdagen!

KLANTWAARDERING: ondanks de pandemie hebben w de kwaliteit van dienstverlening weten vast te houden:

Onze klanten zijn zeer tevreden over de aanmeetafspraak en geven als waardering een 8,6, ook de afleverafspraak scoort hoog met een 8,5 in 2021. De tevredenheid over de deskundigheid van de Livit adviseur was al op een hoog niveau en is afgelopen jaren verder verbeterd. Bijna tweederde geeft de Livit adviseurs een 9 of een 10 voor zijn deskundigheid. Afspraak maken krijgt echter een 8,1. Dat is wat lager dan voor corona. De telefonische bereikbaarheid heeft te leiden gehad onder de grote fluctuaties in ontvangen telefoontjes en scoort een 7,9, de waardering voor de kwaliteit van het gesprek is echter hoog.

MEDEWERKERS TEVREDENHEID VRAGENLIJST:

Met een 8,3 de hoogste score sinds we dit 5 jaar geleden zijn gaan meten. Wij waarderen transparantie en openheid over ons bedrijf, en delen daarom graag de uitkomsten van het onlangs afgenomen Medewerkers Tevredenheid Onderzoek.

We zijn trots op de resultaten die uit het onderzoek komen. Het is fantastisch om te zien hoeveel vertrouwen er uitspreekt naar onze organisatie en naar elkaar. Zeker nu de pandemie langer duurt dan gedacht en samenwerken en communicatie soms op een andere manier moet. Des te belangrijker om ook uit deze resultaten en de opmerkingen die gemaakt zijn lessen te leren om te blijven verbeteren. Hoe ervaren we onze kernwaarden (samen, betrokken, trots en gedreven)? Waar zijn we heel tevreden over en waarover wellicht helemaal niet?

UITKOMST6EN VERWIJZERSONDERZOEK:

De ingeslagen weg van verbetering zet door ondanks de covid pandemie De verbeteringen die u ons teruggaf in 2019 op het gebied van samenwerking, service en onze producten heeft zich dit jaar ondanks de COVID pandemie verder ontwikkeld. Op service en samenwerking hebben we het niveau ondanks corona weten vast te houden. Op de waardering voor onze producten geeft u terug dat we verbeterd zijn. Wij zijn dankbaar voor de hoge waardering op de onderdelen professionaliteit (8,5), deskundigheid (8,6), betrokkenheid (8,8) en betrouwbaarheid (8,5).

Veel lees plezzier!

Hub van den Boomen
Managing Director
Dirk de Visser
Regiomanager, Regio Zuid
Wouter de Vos
Regiomanager, Regio Zuid West
Judith Witte
Regiomanager, Regio Amsterdam
Joop Pronk
Regiomanager, Regio Noord Oost
Bas van de Brand
Regiomanager, Regio Zuid West en Midden Brabant
Janske Hardenberg
Manager Marketing
Wouter Akkerman
Managing Director
Marco Toor
Regiomanager, Regio Noordwest